петък, 12 ноември 2010 г.

Малко филмче за МЛМ

Моите любимци Penn & Teller имат да ви кажат нещо относно МЛМ: BULLSHIT!

Видеото е само на английски.

Приятно гледане! :)

Ъпдейт: 10.06.2015
Клиповете са изтрити от YouTube, вероятно заради авторски права. Ако искате да ги потърсите другаде, това е епизод 5 от сезон 8 на предаването "Penn & Teller: Bullshit!". Епизодът се нарича "Easy Money":
http://www.imdb.com/title/tt1685160/

Ъпдейт: 14.12.2011

Тъй като някои от коментиращите явно се заблудиха, ще поясня, че филмчето е само за илюстрация и забавление, не е аргумент само по себе си. Така че, няма смисъл да го атакувате в коментари.

2 коментара:

  1. иван карамихайлов10 юни 2015 г. в 17:15

    здравей! моля Те напиши имената на двете филмчета, защото към днешна дата - пет години по-късно - са махнати от посочените адреси. благодаря предварително.
    karamihailov@hotmail.com

    ОтговорИзтриване
  2. «Бенджамин Бриэль Ли всегда был очень профессионален, держал меня в курсе всего, что происходило. Если у меня были какие-либо вопросы, он всегда был готов ответить. Это была моя первая покупка дома, я мало что знал о процессе кредитования, он помог мне понять, о чем у меня возникли вопросы. Мне очень понравилось с ним работать.
    Он - специалист по кредитам, работающий с группой инвесторов, которые готовы профинансировать любой проект или одолжить вам любую сумму с очень низким процентом. Связаться с Бенджамином Бриэлом Ли E-Mail: lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394-3740.

    ОтговорИзтриване